Træning

Det er aldrig for sent at starte på at spille tennis.

Tennis er et herligt spil, som både er sjovt og udfordrende og sammen med vores tennistræner kan du hurtigt få styr på den grundlæggende teknik. Med nye trykreducerede  tennisbolde (rød,gul eller grøn) er vejen til en god teknik blevet meget nemmere.

Træning - hver lørdag
For begyndere og let øvede. Træning er gratis for alle medlemmer. Hvis du ikke er medlem, kan du gratis prøve træning inden du bliver medlem. Vi har ketchere du kan låne.
Hvis du er sommerhusmedlem skal du opgradere til almindeligt medlemskab for den gratis træning.

Mini (5-10 år): kl. 10.00 - 10.45
Voksne og junior: kl. 11.00 - 12.00

Ved voksne og juniorer bruger vi begge baner.

Send en mail til info@moentennisklub.dk første gang du ønsker at deltage.

Ved aflysning sender vi en sms-notifikation. Skriv til info@moentennisklub.dk, hvis du vil på sms-listen.

Vi vægter sjov og underholdende træning, socialt samvær og events med turneringer (for dem som har lyst).

Tennis for børn

Du vil komme til at spille en masse tennis og få det rigtig sjovt med de andre børn som møder frem.

I Møn Tennisklub opfylder alle trænere kravet om Børneattest.

Privat træning

Private træningstimer koster 300 kr./time uanset antal deltagere. Kontakt Jonas eller Erling direkte for at aftale nærmere. Jonas: 29 99 19 96, Erling: 29 79 74 94

Husk at booke banen under Bane booking

Professionel træning med Michael Mortensen

I 2020 kom Tennis Øst en tur til Nykøbing F. Tennisklub, hvor der blev afholdt træninger for juniorer og seniorer på Sydsjælland, Møn, Lolland og Falster.

​

Møn Tennis havde en hyggelig tur til NF Tennisklub hvor Marie og Emma-Rose fik træning af selveste Michael Mortensen (tennislegende som også har været tennistræner for Caroline Wosniacki). Pigerne havde et par spændende træningstimer.

Vi synes det var et super arrangement og håber på gentagelse.